Anunturile platite pe Facebook pot aparea in news feed, in aplicatiile partenerilor si in partea dreapta a ecranului. Asta inseamna ca desi sunt marcate ca postari promovate/sponsorizate, reclamele se potrivesc in avalansa de noutati iar utilizatorii targetati nu au cum sa nu le vada.
Aici ai posibilitatea sa faci promovare in functie de publicul targetat si caracteristicile lui: locatie geografica, varsta, sex, stare civila, nivelul de educatie, interese, interactiunea cu pagina site-ului etc.
Un alt avantaj, deloc de ignorat este ca Facebook Ads e unul dintre cele mai ieftine metode de promovare platite. Ok, asta nu inseamna ca daca investesti 10 RON vei obtine aceleasi rezultate ca si o alta companie, ce investeste 1000 RON. Insa rezultatele sunt vizibile chiar si la bugete mai mici. In plus, faptul ca iti poti seta campaniile pe un interval de timp, iti ofera certitudinea ca nu cheltui prea mult, necontrolat.
Vom folosii criteriile Facebook pentru a ajunge la segmentul de audienta targetat, oamenii care ar fi interesați/ar avea nevoie de produsele tale. Pentru a crea o audiență ai la dispoziție unul dintre cele mai avansate criterii de targetare: locație, vârstă, sex, studii, evenimente din viață, afinități, interese, modele de comportament, domenii de activitate etc. De asemenea, vom putea crea o audiență personalizată sau una asemănătoare/similară cu caracteristicile demografice ale publicului pe care îl cunoști.
Atunci când îți vom crea o reclama pe Facebook, vom folosii cele mai eficiente componente ale unei reclame care vinde :
Imaginile și video-urile – au un impact puternic asupra utilizatorilor
Relevanța – cu cat reclamele sunt mai relevante pentru audiența targetată, cu atât vom vinde mai mult
Plusul de valoare – oferta nu trebuie sa fie aceeași cu a competiției. Monitorizăm atent concurența si vom oferi un plus de valoare campaniei tale
Butonul de call-to-action – vom arăta clar utilizatorului ce trebuie să facă după ce vede reclama.