Marketingul prin e-mail se referă la trimiterea de mesaje, urmărirea răspunsurilor și menținerea legăturii cu destinatarii care se dezabonează. Dacă strategia dvs. de marketing se bazează pe e-mail, vă veți bucura să aflați că marketingul prin e-mail rămâne în tendințe, astfel e-mailul continuă să fie o componentă esențială a sistemului de marketing, iar marea majoritate a companiilor (72%) îl califică drept bun sau excelent pentru obținerea ROI”
Aproape toată lumea utilizează e-mailul, atât în scopuri personale, cât și profesionale. Este ușor să ne contactați prin e-mail, deoarece îl verificăm constant pe telefoanele, dispozitivele mobile și computerele noastre. Prin urmare, e-mailul este un mod simplu și eficient de a lua legătura și de a interacționa cu ceilalți. În plus, e-mailul poate fi utilizat în mai multe moduri, în funcție de creativitatea strategiei, inclusiv: pentru relatări, pentru comunicarea noutăților, pentru oferirea de informații despre produse și servicii și pentru trimiterea de vouchere, în scopul creșterii vânzărilor. Lista este nesfârșită.